7 февр. 2012 г.

Маркетинговий зміст товару

Існує різниця у трактовці поняття «товар» у економічній теорії і маркетингу. Якщов економічній теорії товар, це результат виробництва, на який витрачена певнакількість живої та уречевленої праці і вартість якого дорівнює середнімсуспільним витратам, то з маркетингової точки зору товар це засіб задоволенняпотреб споживачів. Все, що може задовольняти потреби: речі, місця, послуги таідеї, все може бути товаром.З точки зору маркетингу не так важливі витрати на виробництво товару.Важливим є споживча цінність – тобто властивість і міра, на яку товарзадовольняє потреби. І, окрім того ціна продажу. З точки зору маркетингу, ціна незалежить від витрат на виробництво. В окремих випадках ціна може бути меншеаніж витрати, якщо це сприяє реалізації маркетинговій стратегії фірми в цілому.Головне у маркетинговому підході розуміти, що пропонуючи щось на ринкунеобхідно пропонувати не товар як такий – він не потрібен покупцеві, необхіднопропонувати рішення проблеми, яку має покупець.
Share:

0 коммент.:

Отправить комментарий

Общее·количество·просмотров·страницы

flag

free counters

top

Технологии Blogger.