7 февр. 2012 г.

субститутів (замінників товару); потім створюється план маркетингу. Загальний аналіз ринків.

Маркетинговий розділ бізнес-плану.Бізнес-план складається з багатьох розділів, одним із яких є розділ"Маркетинг". Мета даного розділу – представити достатні фактичні матеріали,щоб переконатися в конкурентоспроможності розглядаємого проекту, а такождопомогти керівнику визначити, хто купуватиме товар фірми і де її ніша на ринку.Як правило, даний розділ складається з декількох частин: спочаткупроводиться загальний аналіз ринків, дій конкурентів, наявності та актуальностіЗібравши всю необхідну інформацію про стан ринків, на яких збираєтьсядіяти фірма, необхідно вказати її в бізнес-плані, згрупувавши за такимиаспектами:1.Типи ринків, на яких діятиме фірма.2.Основні сегменти ринків по кожному виду товарів чи послуг.3.Фактори, що впливають на попит на кожному із сегментів ринку.4.Перспективи зміни потреб покупців і можлива реакція компанії на ці зміни.5.Реальний стан і прогнози розвитку об'єму використовуваних сегментівринку на найближчий час і на більш віддалену перспективу.6.Реакція ринку на нові товари.Дослідження конкурентів.В цьому розділі подається аналіз діяльності конкурентів, якості і ціни товарів іпослуг, які вони пропонують, їхньої долі ринку, стратегії розвитку, технічний сервістощо, а також їх сильні і слабкі сторони.План маркетингу.Оскільки бізнес-план є власне планом дій фірми, загальний аналіз ринку тадослідження конкурентів повинні завершитися створенням певної стратегіїреалізації товару, надання додаткових послуг, проведення реклами, ціновоїполітики тощо. Все це вміщується в частині, що носить назву "План маркетингу".В основному, виділяють наступні складові маркетингової стратегії:СкладоваЩо відноситьсяРозподілтовару:канали розподілу, якими реалізовуватиметься вироблений товар атакож доля товару, що приходиться на кожен канал збутуПланзбуту:організація управління збутом продукції, методи просунення товаруна ринок, методи продажу товаруОбсягипродаж:обсяги продаж, які планується досягнути для кожного товару накожному ринку а також якими методами досягатиметься зростанняобсягівЦіноваполітика:методи встановлення цін на товари чи послуги на кожному з ринківРеклама:методи, форми реклами, її вартістьСервіс:організація та діяльність служб сервісу (для високотехнологічнихвиробів), обсяг витрат на таку службу, її необхідність і економічнадоцільністьЗв'язки згромадськістю:методи проведення "зворотнього зв'язку" з покупцями і продавцями,способи досягнення доброї репутації фірми і її продукції
Share:

0 коммент.:

Отправить комментарий

Общее·количество·просмотров·страницы

flag

free counters

top

Технологии Blogger.