7 февр. 2012 г.

Вивчення зовнішнього середовища маркетингу.

Одна з дуже важливих складових маркетингового дослідження це вивченнязовнішнього середовища. Під зовнішнім середовищем тут розуміють групуфакторів, які не підвладні впливові компанії: політичний, макроекономічний,правовий, соціально-демографічний, науково-технічний, екологічний фактори.Для дослідження зовнішнього середовища використовують всі видиінформації: первинну, вторинну; використовують маркетингову розвідку і методекспертних оцінок.Результат вивчення зовнішнього середовища закладається в основумаркетингової стратегії.На основі отриманих даних розробляють сценарій – динамічну модельмайбутнього, що передбачає можливий хід подій з вказівкою їх вірогідності. Якправило розробляють базовий сценарій – найбільш вірогідний – на його основіприймають поточні рішення, і альтернативні сценарії, які запускають у дію якщореальність більше відповідає даному варіанту сценарію, а не базовому.Аспекти дослідження:Політичне середовище – вірогідність політичної нестабільності, наслідки такоїнестабільності, протекціоністські заходи.Економічне середовище – темп зростання ВВП та інші макроекономічніпоказники, можливості репатріації прибутку, стабільність валюти, наявністьмитних тарифів.Правове середовище – вірогідність прийняття несприятливих законів,зокрема податкових, відповідність продукту законодавчим нормам, патентначистота продукту.1
Share:

0 коммент.:

Отправить комментарий

Общее·количество·просмотров·страницы

flag

free counters

top

Технологии Blogger.