7 февр. 2012 г.

Види маркетингової інформації та джерела її отримання

Для проведення маркетингових досліджень використовується різноманітнаінформація. Маркетингову інформацію поділяють на первинну і вторинну.Первинна інформація отримується в результаті так званих польовихмаркетингових досліджень, що проводяться спеціально з даного приводу.Отримується вона шляхом спостереження, опитування, експрементальнихдосліджень, що здійснюються у рамках вибірки. Джерелом первинної інформаціїтакож можуть бути експертні оцінки.Вторинна інформація отримується при проведенні кабінетних досліджень,що є більш дешевими. Вторинна інформація збиралася для цілей, щовідрізняються від мети даного маркетингового дослідження. Джерела вторинноїінформації поділяються на внутрішні і зовнішні.Внутрішні джерела це звіти, інформація отримана від співробітників службизбуту, бухгалтерські та фінансові документи, скарги та рекламації споживачів іт.д.Зовнішні джерела це закони, укази, дані міжнародних та національнихнекомерційних організацій, офіційна статистика, повідомлення у ЗМІ, виставки,різноманітні довідники.Конкретно таку інформацію можна отримати із Статистичного щорічника,газети Бізнес, довідника Виробники товарів та послуг в Україні, бюлетеня БИКИ,довідок компанії Dan&Bradstreet, газети Financial Times і т.д.
Share:

0 коммент.:

Отправить комментарий

Общее·количество·просмотров·страницы

flag

free counters

top

Технологии Blogger.