7 февр. 2012 г.

Ринкова атрибутика товару

Товар у маркетинговому розумінні це будь-який предмет, що здатнийзадовольнити потреби споживачів. Однак на рішення про купівлю товаріввпливає багато факторів, що є інструментами маркетингової політики. Тому длявдалого просування на ринку важливо приділяти увагу всім атрибутами товару.Під ринковими атрибутами товару тут розуміють всі його складові тавластивості, що формують товар не лише як засіб задоволення потреб, а якрезультат маркетингової діяльності. В число атрибутів товару входять:? Властивість задовольняти потреби.? Упаковка.? Ціна.? Назва даного продукту.? Торгова марка.? Рекламний імідж.Зневажання одним з атрибутів товару, навіть при найкращих споживчих йогохарактеристиках, здатен підірвати його становище на ринку. І навпаки, вдалиймаркетинговий вибір атрибутики здатен забезпечити успіх товару з дещопосередніми властивостями.
Share:

0 коммент.:

Отправить комментарий

Общее·количество·просмотров·страницы

flag

free counters

top

Технологии Blogger.