7 февр. 2012 г.

Реклама, її функції та види

Реклама – будь-яка форма оплаченої неперсональної презентації іпросування ідей, продукції, послуг, що реалізується конкретним замовником.Реклама є інструментом маркетингу і використовується для досягненняконкретних цілей у рамках маркетингової політики. Функції реклами можуть бутитакі як інформативна (інформує про товар), спонукальна (спонукає попит),іміджева (формує імимдж фірми чи продукту).За різними класифікаторами рекламу можна поділити на:За цільовою аудиторією? Споживацька? ДіловаЗа охопленням території? Місцева? Регіональна? Національна? МіжнароднаЗа засобом передачі повідомлення? Радіо? ТВ і т.д.За метою? Комерційна (просування товару)? Некомерційна (благодійницькі цілі, або пропаганда "ТИТАНІК – куди типливеш?)За впливом на аудиторію? Інформативна – інформування споживачів про продукт і його властивості, зметою створення попиту.? Спонукальна – створення у даному сегменті підвищеного попиту наконкретний продукт, шляхом переконання, що саме цей продукт найкраще можезадовольнити потреби.? Порівняльна – підкреслює переваги продукту у порівнянні з іншимианалогічними продуктами.? Реклама-нагадування – нагадує споживачам, що існує такий продукт.Як правило кожна реклама несе в собі ознаки декількох класифікаційнихознак.
Share:

0 коммент.:

Отправить комментарий

Общее·количество·просмотров·страницы

flag

free counters

top

Технологии Blogger.