7 февр. 2012 г.

Мета маркетингової діяльності.

Маркетингова діяльність має перед собою чотири основні цілі: максимізаціяспоживання, максимізація ступеня задоволеності споживача, максимізація виборуспоживачів, максимізація якості життя.Максимізація споживання максимізує виробництво і рівень зайнятості, а отжезбільшує добробут суспільства.Максимізація ступеня задоволення споживачів означає не тільки кількіснезбільшення споживання, але й якісне його покращення.Максимізація вибору означає, що споживач у виборі товарів має знайтитакий, який точно відповідає його потребам – ще один аспект якісностізадоволення потреб.Максимізація якості життя – означає, що маркетинг має сприяти не простобільшому споживанню але й покращенню культурного і фізичного середовища, вякому мешкає людина.У більш вузькому розумінні ціллю маркетингу може бути створення іпідтримання іміджу організації або окремої особи, поширення у суспільстві певнихідей, або досягнення інших цілей організації.Ціллю маркетингу у комерційній організації, поряд з 4 вищеназваними ємаксимізація у довгостроковому періоді прибутку, як головної мети діяльностікомерційної організації.
Share:

0 коммент.:

Отправить комментарий

Общее·количество·просмотров·страницы

flag

free counters

top

Технологии Blogger.