7 февр. 2012 г.

Модифікація цін

Практично компанії встановлюють не окремі ціни на товар, а конструюютьцілу систему цін, щоб продавати весь асортимент своїх товарів; ураховуватипопит на різних, територіальне віддалених один від одного ринках і на різнихсегментах. Усередині системи цін можна виділити такі типи модифікованих цін:територіальні; ціни зі знижками; ціни просування товару; дискримінаційні; ціни нановий товар; ціни на продукцію-мікс.Територіальне (географічне) ціноутворення залежить від прийняттярішення про ціну на товар з урахуванням розміщення населення на цій території.Ціни зі знижкою можуть встановлюватися з різних причин.– застосовується знижка за обсяг покупки.– функціональні (торгові) знижки можуть надаватися виробникамипідприємствам сфери обігу за виконання ними певних функцій, пов'язаних зпродажем і зберіганням товарів.– сезонні знижки з цін для покупців, які купують товари не в сезон.Ціни стимулювання покупок. У особливих випадках компанії тимчасовознижують ціни до нижчого, ніж прейскурантна ціна рівня, а іноді навіть донижчого, ніж рівень витрат.– супермаркети можуть утримувати низькі ціни на окремі товари для при-вернення уваги покупців, щоб вони купували у них й інші товари.– знижки з цін у окремих випадках, наприклад у святкові дні.Пільгові ціни застосовують, коли компанія реалізує товари чи послуги закількома цінами, хоч це і не відображує пропорційну різницю у витратах. У зв'язкуз цим існують різні форми ціноутворення:Ціни на нові товари. Метод «зняття вершків на ринку» полягає в тому, щона товари встановлюють високі ціни для одержання, високих доходів. Метод«проникнення на ринок» встановлення відносно низьких цін на нові товари,сподіваючись привернути увагу великої кількості покупців і завоювати переважнучастку на ринку.Ціни на комплекс товарів мають певне логічне обгрунтування, оскількикожний товар є частиною всього комплексу аналогічних товарів, представленихна ринку. Тому компанія шукає загальні принципи ціноутворення для того, щобмаксимізувати прибуток, одержуваний зі всього комплексу товарів. Ціноутворенняв цьому випадку ускладнюється, оскільки різні товари мають різні співвідношенняпопиту і витрат, є суб'єктами різного рівня конкуренції.
Share:

Related Posts:

0 коммент.:

Отправить комментарий

Общее·количество·просмотров·страницы

flag

free counters

top

Технологии Blogger.