7 февр. 2012 г.

Суб'єкти маркетингового процесу

Якщо процес маркетингу, це процес доведення товару здатного задовольнитипотреби до споживачів, які відчувають ці потреби, то очевидно, що цей процесздійснюється рядом суб'єктів.Перш за все це виробник товарів. Йому потрібно взаємодіяти з конкурентами,що спонукає виробника виробляти товар, що більш повно задовольняє потреби.Проміжною ланкою між виробником та споживачем є посередники (оптові тароздрібні продавці) які забезпечують доставку продукту до споживача.Інформування споживача і переконання його у виборі здійснює маркетинговакомпанія, вона ж вивчає потреби споживачів, тобто забезпечує зворотній зв'язок уданій системі. І, нарешті, споживач, який є причиною існування всієї системи іголовним оцінювачем продукту.Лише ефективно налаштована взаємодія всіх суб'єктів маркетинговогопроцесу забезпечує вдале просування товару і задоволення потреб споживачів.
Share:

0 коммент.:

Отправить комментарий

Общее·количество·просмотров·страницы

flag

free counters

top

Технологии Blogger.