7 февр. 2012 г.

Система маркетингового контролю

Контроль маркетингу – процес виміру і оцінки результатів реалізації планів істратегії маркетингу. Контроль є завершальною фазою управління маркетингом іпершим кроком на шляху планування маркетингу у новій фазі. Контроль дозволяєвиявити сильні та слабкі сторони власної маркетингової діяльності. При реалізаціїконтролю треба спиратися на певні стандарти – або встановлені самостійно, абопоказники конкурента, або середні показники у галузі.Види контролю:? Контроль річних планів – обсягу продажу, ринкової долі і т.д.? Контроль прибутковості.? Контроль ефективності – роботи служби збуту, реклами, стимулюванняторгівлі.? Стратегічний контроль – аналіз ефективності маркетингової діяльності,аудиторський контроль.Існує також 3 рівні контролю:? Організації в цілому – ефективність маркетингу організації в цілому – дляприйняття рішень на рівні керівництва організації.? Підрозділу маркетингу – постійний контроль окремих аспектів маркетинговоїдіяльності.? Зовнішній контроль – консультації зовнішніх фірм або консультантів, оцінюютьвідповідність маркетингу ринковим умовам, з об'єктивної точки зору.
Share:

0 коммент.:

Отправить комментарий

Общее·количество·просмотров·страницы

flag

free counters

top

Технологии Blogger.